GetSlots Live Casino Review - Account

Age Limit
GetSlots
GetSlots is not available in your country. Please try:
Stortingsmethoden
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Account

Om bij GetSlots Casino te spelen, moeten spelers zich registreren voor een account. Dit is een eenvoudig proces en spelers zullen heel snel klaar zijn. Ze hoeven alleen maar op de login-knop te klikken en het formulier in te vullen met alle benodigde informatie. In de eerste stap moeten spelers hun e-mailadres, land en voorkeursvaluta toevoegen. In de tweede stap moeten spelers hun naam, geboortedatum en geslacht toevoegen. En in de derde en laatste stap moeten ze hun telefoonnummer en adres opgeven.

Het is erg belangrijk om de juiste informatie in te voeren wanneer men zich registreert voor een account, omdat spelers later de verificatieprocedure moeten doorlopen. Als een speler een fout maakt bij het invoeren van persoonlijke gegevens, moet hij contact opnemen met de klantenservice. Spelers moeten hun accounts onderhouden en hun gegevens up-to-date houden.

Elke speler mag slechts één account hebben bij GetSlots casino per huishouden, telefoonnummer en betalingssysteem.

Spelers die proberen meer dan één account te openen om te profiteren van bonussen en promoties, lopen het risico dat al hun accounts worden opgeschort.

Spelers die een nieuw account willen aanmaken, dienen contact op te nemen met de klantenservice, en het oude account zal worden gesloten zodra ze een nieuw account openen.

Bij het registreren voor een account moet een speler een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen die ze elke keer dat ze willen inloggen, zullen gebruiken. spelers moeten hun inloggegevens voor zichzelf houden en deze met niemand anders delen.

Account verificatie

ID-verificatie is een wettelijke vereiste voor elk gelicentieerd casino. Spelers zullen kopieën van juridische documenten moeten sturen om te bewijzen dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.

GetSlots Casino is een volledig geregistreerd casino en om die reden zullen ze alle noodzakelijke controles doorlopen om er zeker van te zijn dat ze al hun klanten kennen.

De identificatieprocedure wordt om veel verschillende redenen uitgevoerd, en een zeer belangrijke is om het risico op illegale activiteiten, zoals het witwassen van geld, te verminderen.

Helaas zijn casino's een perfect doelwit voor criminelen en zien ze het als een geweldige manier om hun geld wit te wassen door het te storten en vervolgens op te nemen als 'schoon geld'. Om deze reden moeten de casino's de identiteit van elke klant verifiëren. En bovendien, om zichzelf te beschermen tegen dit soort illegale activiteiten, moet elke storting minstens één keer worden ingezet voordat een klant een opname kan aanvragen.

Een andere veel voorkomende fraude is imitatie, waarbij spelers op illegale wijze creditcardgegevens kunnen verkrijgen om geld op hun rekeningen te storten. Dit is de reden waarom accountverificatie een zeer belangrijk onderdeel is, zowel om casino's als spelers te beschermen.

Elk casino heeft verschillende tijdsbestekken wanneer ze verificatiedocumenten nodig hebben, sommige zullen deze bij registratie opvragen, terwijl andere voordat ze een opname doen.

Spelers moeten documenten overleggen om hun naam, leeftijd, adres en eigendom van hun bankmethode te bewijzen. Dit zijn enkele van de documenten die ze kunnen verzenden:

Om hun identiteit te bewijzen, kunnen spelers een kopie van hun nationale identiteitskaart, rijbewijs of paspoort meesturen. Spelers moeten ervoor zorgen dat het gescande document zichtbaar is en spelers mogen de afbeelding of andere gegevens niet manipuleren. En de datum van het document moet nog geldig zijn, want een verlopen document wordt niet geaccepteerd.

Om hun adres te bewijzen, moeten spelers een kopie van de energierekening, telefoonrekening, bankafschrift, creditcardafschrift of enig ander officieel overheidsdocument opsturen. Spelers moeten ervoor zorgen dat ze een scan van het volledige document sturen. Het document mag niet ouder zijn dan 3 maanden.

Om de betalingsmethode te bewijzen, moeten spelers een document meesturen dat bewijst dat ze de eigenaar zijn van de gebruikte bankmethode. Spelers die creditcards of debetkaarten gebruiken om te storten, moeten de eerste 6 en laatste 4 cijfers van hun kaart tonen. De naam en de vervaldatum moeten ook zichtbaar zijn, maar spelers kunnen de 3-cijferige CVC-code verbergen wanneer ze de achterkant van hun kaart scannen. De kaart moet worden ondertekend en alle 4 de hoeken moeten zichtbaar zijn. Spelers die Neteller of Skrill gebruiken, moeten een screenshot van hun account maken, waarop duidelijk hun naam, e-mailadres en accountnummer te zien zijn. Spelers die een bankrekening gebruiken, moeten hun afschrift uploaden of een screenshot van hun online bankprofiel met hun naam en rekeninggegevens opsturen.

Zodra de speler alle benodigde documenten heeft verzonden, moeten ze wachten op een bevestigingsmail, die meestal een paar dagen duurt. Het casino heeft wat tijd nodig om alle documenten te verwerken, maar het goede nieuws is dat zodra een account is geverifieerd, de speler deze niet opnieuw hoeft te verifiëren. Hoe dan ook, het casino behoudt zich het recht voor om op elk moment aanvullende documenten op te vragen als zij dit nodig achten.

Zolang een speler de nodige documenten verzendt en bewijst dat hij de wettelijke leeftijd heeft om te gokken en dat hij zijn geld gebruikt om te gokken, zijn er geen juridische redenen waarom zijn casinoverificatiedocumenten niet zouden worden geaccepteerd.

Hoe dan ook, elk casino is een privézaak, en als ze besluiten dat ze een klant niet willen accepteren, kan iemand in zo'n situatie niets doen.

Hoe in te loggen

Wanneer een speler een account aanmaakt bij GetSlots Casino, moet hij een unieke gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken. Ze zullen deze gegevens elke keer moeten gebruiken als ze willen inloggen op hun account. We raden spelers aan om altijd uit te loggen van hun account als ze klaar zijn met spelen, vooral als ze hun computer met iemand delen. Dit is een extra beschermingslaag die ze aan hun account toevoegen.

Een account ontgrendelen

Spelers die ongepast handelen of de regels overtreden, lopen het risico dat hun account wordt opgeschort. Er kunnen een aantal redenen zijn waarom een casino een account kan blokkeren en hier zullen we de meest voorkomende bespreken.

Te veel inlogpogingen – Het komt vaak voor dat spelers hun inloggegevens vergeten en deze proberen te onthouden door verschillende combinaties in te voeren. GetSlots Casino zal een veiligheidsmaatregel nemen en een dergelijk account blokkeren. Het goede nieuws is dat, aangezien dit probleem te maken heeft met de menselijke factor, het eenvoudig kan worden opgelost door contact op te nemen met de klantenservice.

Verificatieproces mislukt – Bij spelers die het verificatieproces niet doorlopen, kan hun account worden geblokkeerd. Dit gebeurt meestal wanneer een speler een opname aanvraagt en dit als een overtreding van de regels ziet, zal het casino zo'n account blokkeren. Als dit het geval is, moet de speler contact opnemen met de klantenservice en proberen het probleem op te lossen door kopieën van juridische documenten te sturen en de verificatieprocedure te doorlopen. Dit zal hun opname drastisch uitstellen, dus om die reden raden we spelers aan om hun account te verifiëren op het moment dat ze er een aanmaken.

Schending van de algemene voorwaarden – spelers zijn verplicht de algemene voorwaarden van het casino te lezen, zodat ze deze niet schenden. Elke speler die de algemene voorwaarden van het casino schendt, loopt het risico dat zijn account wordt geblokkeerd en dat zijn winst verbeurd wordt verklaard.

Begaane fraude – Spelers moeten begrijpen dat hun accounts worden gecontroleerd en als ze worden betrapt op fraude, wordt hun account geblokkeerd. In de meeste gevallen proberen spelers bonussen en promoties te misbruiken en frauduleuze informatie te verstrekken.

Spelers die meerdere accounts hebben – spelers mogen slechts één account hebben en iedereen die meerdere accounts probeert te openen, schendt de voorwaarden.

Gokken door minderjarigen – om lid te worden van een casino moeten spelers de wettelijke leeftijd hebben om te gokken. Om die reden hanteert het casino een strikte verificatieprocedure om te voorkomen dat minderjarigen accounts aanmaken.

Hoe een casino-account ontgrendelen?

Spelers die zich realiseren dat hun account is geblokkeerd, kunnen contact opnemen met de klantenservice en zij zullen hen helpen hun account terug te krijgen. In de meeste gevallen zijn spelers zich niet eens bewust van de fouten die ze maken, en ze zullen hun accounts zeer binnenkort weer actief hebben. Hoe dan ook, als een speler de algemene voorwaarden van het casino schendt, kunnen ze hun account niet terugkrijgen.

Het beste is om eerst niet in paniek te raken en contact op te nemen met de klantenservice en zij zullen onderzoek doen en kijken waarom het account is geblokkeerd en wat de speler moet doen om het te ontgrendelen.

Een account sluiten

Het is volkomen normaal dat een speler zijn account bij GetSlots Casino beëindigt, wat de reden ook is.

De beslissing om een account te sluiten is geheel aan de speler, maar we raden in ieder geval aan dat elke speler contact opneemt met de klantenservice, zodat ze een beter geïnformeerde beslissing kunnen nemen. Namelijk, als een speler een account permanent sluit, zal hij het in de toekomst niet meer kunnen openen. Om die reden biedt GetSlots Casino verschillende opties voor spelers om uit te kiezen en degene te vinden die het beste bij hen past.

Er kunnen veel redenen zijn waarom iemand zijn account zou willen sluiten en we zullen de meest voorkomende bespreken:

Wijzigingen in de algemene voorwaarden van het casino – wanneer het casino de algemene voorwaarden wijzigt, hoeven spelers deze niet te accepteren. Dit is in de meeste gevallen wanneer er wijzigingen zijn in de bonusvoorwaarden. Hoe dan ook, als de veranderingen de speler schaden, kunnen ze overwegen hun casino-account te sluiten. Het casino kan soms de inzetvereisten van een bonus verhogen en de duur van de bonus verkorten. Bovendien kunnen ze meer spellen dan normaal uitsluiten of stortingsmethoden voor bonussen uitsluiten. Als dit de reden is, heeft de speler het volledige recht om zijn account te sluiten.

Klantenservice kon niet helpen - helaas is de klantenservice bij sommige casino's misschien toch niet zo behulpzaam en verliest de speler interesse in het merk. Gelukkig is elke klantagent bij GetSlots Casino een getrainde professional en zullen ze verder gaan dan hun best om elke klant te helpen in hun tijd van nood.

Gokverslaving – sommige spelers ontwikkelen een ongezonde gokverslaving. Ze geloven dat gokken een bron van inkomsten kan worden, alleen maar omdat ze een paar keer groot worden. Wat ze vergeten is dat zowel winnen als verliezen slechts een onderdeel is van de casino-ervaring. Niemand kan garanderen dat elke inzet een overwinning wordt. Als het bergafwaarts gaat, is het goed om te overwegen de rekening te sluiten en je te concentreren op andere belangrijke dingen in het leven.

Casino-account tijdelijk opschorten

Spelers die een pauze willen nemen van het gokken, kunnen overwegen om hun account voor een bepaalde periode te sluiten. Spelers kunnen contact opnemen met de klantenservice en zien welke software voor verantwoord gokken ze aanbieden.

Spelers kunnen ervoor kiezen om zichzelf uit te sluiten van gokken voor 1 uur tot 1 jaar. Voordat u de rekening sluit, is het een goed idee om eventuele winsten op te nemen.

Total score8.4
Pluspunten

Snelle casino feiten

Year foundedYear founded: 2020
BonussenBonussen (1)
High-roller Bonus
LandenLanden (11)
Albanië
Australië
CanadaDuitsland
Finland
Hongarije
Nieuw Zeeland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Tsjechië
OndersteuningstypesOndersteuningstypes (2)
Live Chat
Ondersteunings-email
SoftwareSoftware (35)
Amatic Industries
Authentic Gaming
Belatra
Betsoft
Booming Games
Casino Technology
EGT Interactive
Elk Studios
Endorphina
Evolution Gaming
Evoplay Entertainment
Ezugi
Felix Gaming
GameArt
Habanero
IGT (WagerWorks)
IgrosoftLuckyStreakMicrogaming
Mr. Slotty
NetEnt
Nucleus Gaming
Platipus Gaming
Play'n GOPlaysonPlaytechPragmatic Play
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Spinomenal
Thunderkick
Wazdan
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
SpellenSpellen (15)
StortingsmethodenStortingsmethoden (21)
Bitcoin
Bitcoin Cash
Credit CardsCryptoDebit CardDogecoinEcoPayz
Ethereum
Instabet
Litecoin
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
QIWI
Skrill
Venus Point
Visa
Yandex Money
iDebit
TalenTalen (5)
Duits
Engels
Noors
Pools
Tsjechisch
ValutaValuta (10)
Australische dollars
Canadese dollars
Euros
Japanse yen
Kazakhstaanse tenges
Nieuw Zeelandse dollars
Noorse kroner
Poolse zlotys
Russische roebels
US dollars
VergunningenVergunningen (1)