Klanten zijn prioriteit nummer één van Pin-up Casino en om die reden hebben ze zichzelf te allen tijde beschikbaar gesteld voor hun spelers. Gokkers kunnen op elk moment dat ze hulp nodig hebben contact opnemen met de klantenservice via livechat en e-mail.
Op de officiële website van Pin-up Casino vinden klanten informatie over hoe ze contact kunnen opnemen met het casino. De handigste manier om in contact te komen met een casinovertegenwoordiger is via de livechatfunctie. Om met een agent te praten, hoeven ze alleen maar op het pictogram te klikken in de vorm van een pop-upbericht dat op elke pagina onderaan het portaal te vinden is.
Spelers kunnen ook een e-mailverzoek sturen met een gedetailleerde beschrijving van het probleem. Het is belangrijk om een geverifieerd e-mailadres of gebruikers-ID op te geven wanneer ze een e-mail verzenden.
Op dit moment wordt er geen telefoonnummer aangeboden, maar we zijn er zeker van dat ze dit snel zullen toevoegen.
Pin-up Casino heeft ook pagina's op sociale netwerken Instagram en Facebook waar spelers kunnen lezen over promo's en up-to-date informatie. Managers beantwoorden echter geen vragen op sociale netwerken.